Sukcesy uczniów w roku szkolnym 2020/2021
LAUREACI KONKURSU "PROJEKT GRY W SCRATCHU"
Konkurs na najlepszą grę w programie Scratch dla uczniów
szkoły.
Konkurs informatyczny miał na celu popularyzowanie wiedzy
informatycznej wśród uczniów, kształcenie samodzielnego i
twórczego myślenia, wykorzystanie wiedzy i umiejętności do
rozwiązywania problemów logicznych, rozwijanie i pogłębianie
zainteresowań i uzdolnień informatycznych.
Na konkurs przesłano 16 projektów gier.
Jury w składzie: Marta Maciaszkiewicz, Michał Luberda
postanowiło nagrodzić następujące prace.
Zwycięzcy konkursu otrzymają dyplomy i nagrody za pierwsze
trzy miejsca.
I miejsce gra "Napakowany Pudzian" autorstwa Anny Pietrzak i
Katarzyny Malcher z klasy 7d

II miejsce gra "W krainie Orków" autorstwa Andrzeja
Kucharzyka z klasy 8a.

III miejsce gra "Labirynt z Krabem" autorstwa Jakuba Ruska z
klasy 7d.

Wyróżnienia:
Gra logiczno - historyczna autorstwa Wiktorii Sachy, Mai
Starzyckiej, Marty Zajdel z klasy 7d.

Gra "Jazda motorem" autorstwa Alexa Szybowskiego, Kamila
Wypycha z klasy 7d.

Gra "Labirynt" autorstwa Weroniki Pytel, Aleksandry Sieńko z
klasy 7c.

Gra "Plansza z duchami" autorstwa Julii Żylskiej z klasy 7c

Prezentacja pozostałych gier:
Weronika Śliwa 8a

Patryk Stefański 7c

Patryk Broda, Amelia Dyba 7d

Oskar Halek 7c

Łukasz Dudek 7d

Kacper Przeciszewski i Igor Smuga 7c

Jakub Włosik 7d

Wiktor i Dominik Siwak 7d

Dawid Dąbroś 7c

Gratulujemy uczestnikom.