Sukcesy uczniów w roku szkolnym 2020/2021
LAUREACI KONKURSU "PROJEKT GRY W SCRATCHU"
Konkurs na najlepszą grę w programie Scratch dla uczniów
szkoły.
Konkurs informatyczny miał na celu popularyzowanie wiedzy
informatycznej wśród uczniów, kształcenie samodzielnego i
twórczego myślenia, wykorzystanie wiedzy i umiejętności do
rozwiązywania problemów logicznych, rozwijanie i pogłębianie
zainteresowań i uzdolnień informatycznych.
Na konkurs przesłano 16 projektów gier.
Jury w składzie: Marta Maciaszkiewicz, Michał Luberda
postanowiło nagrodzić następujące prace.
Zwycięzcy konkursu otrzymają dyplomy i nagrody za pierwsze
trzy miejsca.
I miejsce gra "Napakowany Pudzian" autorstwa Anny Pietrzak i
Katarzyny Malcher z klasy 7d
II miejsce gra "W krainie Orków" autorstwa Andrzeja
Kucharzyka z klasy 8a.
III miejsce gra "Labirynt z Krabem" autorstwa Jakuba Ruska z
klasy 7d.
Wyróżnienia:
Gra logiczno - historyczna autorstwa Wiktorii Sachy, Mai
Starzyckiej, Marty Zajdel z klasy 7d.
Gra "Jazda motorem" autorstwa Alexa Szybowskiego, Kamila
Wypycha z klasy 7d.
Gra "Labirynt" autorstwa Weroniki Pytel, Aleksandry Sieńko z
klasy 7c.
Gra "Plansza z duchami" autorstwa Julii Żylskiej z klasy 7c
Prezentacja pozostałych gier:
Weronika Śliwa 8a
Patryk Stefański 7c
Patryk Broda, Amelia Dyba 7d
Oskar Halek 7c
Łukasz Dudek 7d
Kacper Przeciszewski i Igor Smuga 7c
Jakub Włosik 7d
Wiktor i Dominik Siwak 7d
Dawid Dąbroś 7c
Gratulujemy uczestnikom.